1 februari

Idag åkte Camilla iväg på en kurs tidigt  på morgonen, så vi började en timme tidigare för att få klart allt. Sen fixade vi stallet som vanligt och fikade, var såå hungriga idag ;D

Sen red jag två hästar i ridhuset, gick helt okej med den första men den var svår! Den andra har jag ridit lite mer, den gick rätt bra!! Vi bytte lite hästar i skritten och hagarna och tog en ganska tidig lunch sen!

Efter lunch trimmade jag ponnyn! Han börjar kännas riktigt lugn och trevlig att rida på nu, mycket roligt :D

Sen putsade vi alla saker och kollade runt på hästarnas manar och läsdriftshästarnas hovar för att se om någon behövde verkas, så fodrade vi och fixade kalrt och slutade väldigt tidigt idag, vid halv 5!!

Vid halv 6 åkte jag Johanna och Emma och skjutsade den tredje Johanna till sjöbo, hon skulle på någon kurs så under tiden var vi och handlade lite och käkade pizza! Hämtade upp Frida på hemvägen också innan vi kvällsfodrade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0