10 februari

Idag åkte Johanna till tyskland, hon skulle på någon hingstvisning! Så Johanna jobbade bara på förmiddagen, så efter det var jag och Zelda själva eftersom Emma är ledig på torsdagar :) Förresten så har jag bokat en hemresa nu också, pker hem den 27 på kvällen och är hemma tills den 2 mars, åker hem på em då!

Började med att bada en hingst e.contender, han skulle iväg idag så jag badda och friserade honom innan han skulle iväg. Efter det red jag en tiårig valack på rakbanan, han tuffade på snällt med mej där! Fatta att ha prins nisse med sig och fräsa runt där, skulle vara så sjukt kul, och nisse skulle älska det! Sen red jag ett tio årigt sto, på utebanan!! Såå himla ärligt, det gick riktigt bra, känns som att det går åt rätt håll fortfarande!

På em red jag lilla Rico pico i ridhuset, det hade börjar regna lite så va gör man inte? :D Lovar att vårat lilla ridhus kommer kännas som mini när jag kommer hem igen, fast de här bara är 60x20 så de är inte så mycket större igentligen. Rico var som vanligt lydig och snäll! Men lite humör har han allt som kommer fram ibland, fina lilla Rico! Fixade lite hästar åt Camilla sen, putsade och gjorde i ordning allt innan vi slutade.

Nu har vi nyss kvällsfodrat och innan det kollade vi på en film, en shoppaholics bekännelser, den var bra även om jag inte hängde med hela tiden när jag pillade på datan också :) Är ganska trött nu så det blir sängen som vanligt, i morgon kör vi på igen :D

Jag och C som trimmade på utebanan idag, härligt :D


Så ser det ut överallt nu, inge snö och gräset börjar komma fram!
Här är lösdriften för valackerna.

Små fölen i maskinhallen, härliga boxar där hästarna kan titta ut!

Rico undrar varför jag inte har någe godis med mig åt honom ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt me dvår.Här har vi vargavinter igen inget kul..Härligt med bilder,mera mera bilder!!!!

2011-02-11 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0