15 februari

Igår hade jag skrivit världens längsta inlägg om hela helgen, när jag tröck på publicera så hade internet kopplats från, så allting försvann. Och då var jag jättetrött så jag orkade inte skriva igen!

I helgen var vi i allafall hos Lillhagen på tävling, hade 4 hästar med och dom gick bra. Tre priser av fem möjliga är väll okej för första tävlingen för året :) I söndags skjutsade vi Zelda till flyget också, hon skulle hem i tre dagar som hon är ledig! Blev en liten visit i Lund också, men de var ingen höjdare. Vet inte hur många trafikregler vi bröt mot... sätt upp större skyltar!

Idag har det varit en rätt lugn dag! Började med att rida ett 10 årigt sto, som jag har ridit rätt mycket och de har gått rätt bra, men de senaste två gångerna har hon bara stårr o studsat när jag försökt gjort något, de går åt rätt håll i alla fall :) Sen red jag en 7 årig valack e.Lissabon har ridit den några gånger innan och den göra alltid sitt bästa och är väldigt snäll för att nyss ha blivit valack! Sist red jag ett nytt sto som jag inte vet någonting om, den gick bra, blev lite spänd i början men sen gick den fint :)

Igår höll vi också på med unghinstarna, en har börjat galoppera på volt, och den andra har börjat trava lös efter en annan häst, de är så duktiga! Sen har jag börjat med en ny också, och den hade på sig träns och en lite större gjord för första gången, och sen gick jag med den i ridhuset och tränade lite på hur man beter sig när man leder, är inte alltid så lätt för en treåring :)

Nu håller vi på o stargtar en film, tror det blir twilight eller vad den heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0