16 februari

Har nyss varit och hämtat Zelda vid flyget, blev ett stopp på Mc Donalds också så nu är jag proppmätt! När vi kom hem satt vi i bilen typ en timme och pratade om allt.


Idag var vi väldigt effektiva på förmiddagen, jag red två hästar och var ute med en som ska gå promenader två gånger om dagen, och bytte i skritten några gånger. Både Emma och Johanna red också klart sina hästar, var bara lite smågrejer kvar tills efter lunch. Efter lunch longerade jag två och Johanna och Emma red en varsin, och tog en promenad med en varsin som ska skrittas för hand, sen gjorde vi i ordning stallet, putsade fodrade och vattnade.

I vanliga fall brukar jag vara ledig på onsdagar men eftersom Zelda var ledig så är jag ledig i morgon istället, ska åka o kolla efter en ny dunväst då, min är heeeelt trasig :( Sen ska vi åka och storhandla på kvällen, är typ helt slut på lunch mat nu...Idag kokade vi tre olika sorters pasta i tre kastruller med tre olika koktider ;D De blev ju helt okej till slut iallfall :)

I helgen ska vi åka till Olof Smith med en varsin häst och träna, ska bli roligt men gissar att jag kommer göra som vanligt, vara lika spänd som vanligt så allting blir fel. Hoppas han är snäll i alla fall.

Nu ska jag kika film sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0