29 januari

Idag började jag med att hjälpa camilla med sina hästar, hon skulle bort på em så hon ville ha ridit klart på fm, och direkt efter det hoppade jag ett tio årigt sto, eller först trimmade vi ganska ordentligt för att få den att komma loss ordentligt, tycker den bärjar kännas riktigt bra nu :) sen travhoppade och hoppade på volt i galopp innan vi hoppade en liten serie. kändes helt okej, Efter lunch red jag en till tioåring, trimmade lite i ridhuset och det gick fint efter ett tag, den hästen är så stoooor att rida!

Fick ett mms idag av mamma idag, hon hade köpt nya bakskydd till nisse, för "sånna där gamla hööks skydd kan han ju inte ha i bak heller". Mamma som aldrig brytt sej förr, men nisse blev glad över sina nya bakskydd och jag med!!


Kommentarer
Postat av: Elin Haga

Din mamma kanske tycker att det är kul att ha häst igen? :)

2011-02-01 @ 21:15:11
Postat av: Johanna Lindberg

haha vadååå,, hon fick ju rida en lektion i veckan :P

2011-02-02 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0