7 februari

altså nu blir jag väldigt besviken. Jag har skrivit varje dag, men av någon anledning har de inte kommit upp de senaste dagarna... såklart, allt har i alla fall flytit på som vanligt under de dagarna!

Idag har jag ridit bla ett 6 årigt sto som jag gillar väldigt mycket! Gick riktigt bra idag faktiskt. Idag har jag ridit lite på fina Rico också! Han kändes precis som vanligt, så det var roligt :)

Den finaste ponnyn jag ridit rätt mycket har också blivit såld, gissar att den kommer vinna massa tävlingar med sin nya ryttare :D

När vi var på pay and jump förra veckan så kom det en kille med gpa hjälm, som var färgade i orange, ljusblått och grönt typ. Var så sjukt fult faktiskt. haha! Och om jag inte sagt de förut, så har alla en egen lastbil här också.. har knappt sett en vanlig transport sen jag kom hit! I helgen är det tävling i Lillhagen också, där bla Maria Gretzer och Anna Hassö är anmälda!

Nu har vi precis kvällsfodrat och jag tänkte starta ett avsnitt av Ghost Whisperer nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy vad tråkigt att det du skrev inte ville vara med.((..Har ni blåst inne,eller har det vart lugnt där du är??

2011-02-08 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0