11 januari

har gjort ungefär samma saker som igår, fodra, mocka och släppa hästar i skritten på fm och sen rida lite. red den vita ponnyn idag också, den gick helt okej :) red en av storhästarna jag red igår också och den var superfin att rida på idag, lite skillnad mot den dära olydiga nisse jag har där hemma ;D klippte också benen på en häst, friserade en annan ponny och badade och gjorde en häst fin för att åka hem till sina nya ägare i morgon! i morgons kulle det komma en ny häst också, spännande :)

nu har jag precis käkat mos och fiskpinnar och sitter här ock kikar på nån film, i morgon har jag sovmorgon men  kommer garanterat att sova snart ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0