12 januari

idag har vi haft en hyfsat lugn dag här, eller vi var klara i rätt bra tid i allafall :) jag ahde sovmorgon idag, eftersom jag igentligen är ledig på onsdagar men eftersom jag nyss har kommit tyckte jag det var onödigt att vara ledig idag, så jag fick sovmorgon istället! var dock vaken halv 8 ändå

idag jobbade vi alla tre, Johanna är ledig på måndagar och Zelda är ledig på tisdagar, så idag gick det lite fortare! hoppade en trevlig häst på morgonen som jag ridit några gånger innan också med hjälp av magnus, gick hyfsat efter ett par språng. känner verkligena tt jag inte har hoppat ordentligt på väldigt länge!

lindade lite ben på de hästar som hoppat och bytte lite hästar i skritten och hagarna och sådant innan lunch. vi äter ganska sen lunch. ca 13-13.30. men det tycker jag är skönt för då känns de som att vi hinner mycket mer och det blir inte så långa pass, eftersom vi fikar vid 10 också!

efter lunch red jag en ponny, som var riktigt fin idag, duktiga den! och direkt efter den hoppade jag upp på en av de största hästarna i stallet, en 13-årig valack som går 140 tror jag, riktigt trevlig men stooor!! men det gick bra det också efter ens tund! fixade ltie hökärror och vatten till alla hästarna och sen putsade vi allt vi använt idag, blir en hel del även om man tycker att det inte är så många hästar!

vid ca 18-18.30 tror jag vi var klara idag, duschade och fixade lite mat, (duktiga jag) korv och makaroner! sen har vi haft soffhäng bara! nu har vi nyss vart ner och kvällschekat hästarna och gett de sista höet för natten, tagit lite varm choklad och lär nog sova snart! idag har jag tagit lite kort som ja tänkte lägga ut om jag orkar lägga över dem på datan i morgon!



världens bästa prins, jag saknar dej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha Johanna lite tjat från några där hemma!? Super ju att få läsa :):) Kan iaf berätta att prins Nisse når som den prins han är men saknar dig såklart...Ska läsa din blogg varje dag nu..

2011-01-13 @ 21:31:24
Postat av: Johanna Lindberg

haha vadå, de va inte bara du ;) låter bra de att han är en liten prins fortfarande ;D

2011-01-13 @ 21:43:20
URL: http://johannnnalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0