14 januari

Är så sjukligt mätt nu.... vi har varit i Veberöd och handlat godis och chips och hyrt film som vi kikar nu.  Som vanligt käkar vi för mycket godis utan att ha ätiti mat innan  ;) The last song kikar vi på och den verkar bra hitills iaf :)


Idag började det med att en vattenkopp stog på när vi morgonfodrade, och såklart var det hos en av mina hästar, när jag äntligen hände med i allt och var klar lika fort som Johanna och Zelda så fick jag ist mocka ur hela den boxen som tog en liten tid då.. Efter vårat fika vid 10 så red jag ponnyn i ridhuset med hjälp av Camilla idag, hoppade lite med den också och den var riktigt fin på slutet! Sen fixade jag lite hästar som skulle ridas och hjälpte Zelda upp på en unhäst och linade dem lite :)

Efter lunch red jag två hästar till, trimmade på lite innan det kom några och tittade på ett par av hästarna här! Under tiden bytte jag lite hästar i skritten, ryktade en häst, packa ihop alla skydd som är nytvättade och putsade alla saker :) När de var klara fodrade vi och åkte sen direkt och handlade, och nu sitter vi här, och ska väll gå ner och fodra om en halv timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0