15 januari

blir en kortis idag...

fixa och grejade i stallet i morse, sen kom det några och provred tre hästar, fixade i ordning dem och så. red en ponny sen, gick helt okej. sen käkade vi lunch, french hot dog så jävla gott altså. sen red jag den andra ponnyn, den va riktigt fin faktiskt. alltid kul. sen tog vi in två 3-års hingstar och satte på benskydd, gjord och så höll vi på lite med dem. sen fixade jag i ordning lite hästar och longerade fram en också. 

efter det fodrade vi och putsade alla saker vi använt, blev en väldigt stor hög idag faktiskt! och nu har vi nyss kvällsfodrat till hästarna och jag har käkat korv och makaroner för ovanlighetens skull! nu ska jag stara upp ghost whisperer boxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0