16 januari

Har inte så mycket att berätta idag.. vi har städat i princip hela dagen, från halv elva till fyra tror jag... efter det var vi ner i ridhuset och red en varsin häst, putsade och fodrade, snart ska vi gå ner och nattcheka hästarna.

Igår skulle jag skjusta Johanna och Zelda till Malmö, gick ju bra på vägen dit är de kunde berätta vägen, men när jag skulle hem gick det inte liak bra, fast jag hade lånat Zeldas iphone som kunde hjälpa mej lite med vägbeskrivningen, tog nog 40 minuter innan jag hittade ut från malmö... Tillslut hittade jag i allafall en skylt som de stog Lund på så jag åkte dit eftersom jag nästan hittar därifrån. haha, jävligt bra jobbat av mej. Dessutom var det märkt ute och regnade gjorde det också... så det blir nog sängen en aning tidigare än igår om man säger så...


Kommentarer
Postat av: Sara

Faan vad modig du var Johanna!!!Jag skulle aldrig kört själv:))

2011-01-17 @ 17:32:32
Postat av: Johanna Lindberg

haha, var fan inte kul. trodde jag aldrig skulle komma hem!!!

2011-01-17 @ 20:37:39
URL: http://johannnnalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0