18 januari

idag har det kommit en ny tjej hit som också ska ha praktik. känsn faktiskt skönt att vi är fyra nu. Efter fikat i morse hoppade jag en häst, lite travhoppning, galoppbommar och en serie, gick helt okej på slutet!

Sen red jag en av ponnysarna, för att vara en ponny tycker jag den är väldigt välriden och utbildad, men väldigt på. Gick i allafall mycket bättre än sist jag red den!  Sen red jag och Johanna ut en sväng, blev en kortis då hästarna blev lite väl på, haha. Vi gick i alla fall in i ridhuset och red lite där efteråt, gick helt okej faktiskt :) Gillar båda ponnysarna väldigt mycket faktiskt!

Nu sitter jag och tittar på ponnyakuten på svtplay. Haha är rätt kul faktiskt! Men i morgon är jag ledig i allafall, ska faktiskt bli skönt! Gissar att jag mest kommer slappa hela dagen.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0