19 januari

Idag är jag ledig!! Onsdagar är min lediga dag :) Ända sen jag kom hit har det varit ca 2 plusgrader varje dag, och snön har hållt på och smält bort, är inte alls lika mycket snö som hemma men de som bor här tycker dom har haft hur mycket som helst och att normalt brukar det vara vår här nu. Tycker det känns väääääldigt tidigt med tanke på att hemma brukar de bli vår i mars/april, och nu är det bara mitten på januari!!

En annan sak jag har tänkt på är att det är så sjukt mycket ridhus här, alla har verkligen ett eget ridhus och igår när vi red ut på rakbanan så visade Johanna mej säker 6-7 stycken, på bara den lilla biten! Hemma finns det förutom ridskolans ridhus bara två till i närheten, om man inte åker till gävle/tierp då.

Idag har jag hitills bara segat med datan och kikat lite på Ghost Whisperer, som jag faktiskt har tänkt fortsatt med resten av dagen också! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0