22 januari

Nu har vi nyss varit och käkat på Blentarps Byakrog, haha ja det heter faktiskt så! Hanns ju inte riktigt med nån lunch idag, vi som annars äter ordentlig lunch varje dag, så blev det snabblunch med oboy och macka!

Idag har det då varit träning för Leif Nilsson här, 6 grupper har det varit! I morse började vi  lite tidigare och fixade stallet, sen var det en kund som kom och provred en häst innan träningarna började halv 10. Hjälpte till att bygga bana, sen stog vi på banan när vi kunde, hästar skulle bytas i hagar/skritten och vissa hästar skulle göras i ordning för träning. Men det gick bra, under lunchen red vi en varsin häst, innan det var dags att börja göra i ordning nästa gäng :) Det flöt ändå på bra, speciellt nu när vi är 4, och det känns som om jag börja hänga med på allt som ska göras, behöver inte fråga längre!

I morgon är det samma sak, 6 gruppers träning och nån häst ska hinnas ridas under lunchen. Efter alla grupper är klara ska jag rida åtminstone en häst till! Är ganska skapligt trött fakiskt, har ju varit någonting hela dagen verkligen! Men det är roligt när det händer lite saker också! Nu håller vi på och tittar på film igen, The prospoal. Kommer nog ha sett fler filmer under den tiden jag är här än vad jag har sett i hela mitt liv innan, en ny film varje kväll! Och dessutom så sitter vi med en varsin data i knäet också.. :)

Igår hade Nisse och Anna varit med på hoppträning, hade gått super. Men de är väll klart, Nisse är ju en riktigt gentleman som ordnar det mesta bara han får hoppa lite, och Anna klarar honom så bra! Har fått nått mer svar på hans annonser som ligger ute, hoppas bara att någon vill komma och provrida så han kan få en ny liten ryttare som vill träna och tävla på lagom nivå, och rida ut massor! Jag saknar honom!


världens bästa alla kategorier <3

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

Fin bild :D

2011-02-04 @ 15:45:46
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0