27 januari

Altså idag slog jag nog mockningsrekort, mockade snabbare än Zelda, bra jobbat där! Men i morgon är det som vanligt igen när alla fyra jobbar, att jag fixar maskinhallen!

Idag tog vi in unghingstarna igen, nu börjar jag kunna allt, så jag fixade i ordning en av dem själv, och hängde sedan på den! Nästa gång blir det uppsittning, spännande! Jag har också longerat fram en häst åt Camilla idag, den var väldigt pigg och lyssnade dåligt på mej. Haha! Sen red jag två hästar, eller en häst och en ponny. Ponnyn börjar bli gryyymm!! Speciellt när de inte är andra hästar i ridhuset så den itne stressar upp sig. Hösten börjar också kännas bättre.  Mycket jobb på den men den börjar bli trevlig!

Idag fick vi också veta att emma bara stannar i en månad, hon har bara praktik till den 28 februari, hoppas de hinner komma nån annan, känns så bra att vara fyra faktiskt!

Altså att vara här med Zelda och Johanna är verkligen roligt, händer alltid roliga saker även om vi blir jävligt trött/less ibland. Haha! DIrekt när vi slutade idag så åkte jag och Johanna till Blentarp och ahndlade godis, nu äre film på gång sen säängdags!!

Förresten har jag sett klart på sesång två av Ghost Whisperer, och börjat på sespng 3, så himla spännande ibland ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0