8 januari

Blev lite tjatad på av några stycken att fixa en blogg när jag ska åka bort ett tag. så ja, här är den.  I morgon åker jag ner till Blentarp, till stall Karupslund, ska bli sjukt kul faktiskt! Var nog inte direkt många som trodde jag skulle tordas göra det här, men nu är jag snart på väg i alla fall!

Prins nisse kommer bo kvar hemma tillsvidare, han är fortfarande till salu och mamma och Anna kommer rida han här hemma. Kommer såklart sakna han väldigt mycket men jag vet att de kommer ta hand om honom här hemma :) 

                                                     världens bästa nisse


Kommentarer
Postat av: Elin Haga



Prins Nisse har det säkert bra där hemma så länge.

Kul att du ska blogga ifrån Skåne.

Lycka till med allt. :)

2011-01-09 @ 15:38:01
Postat av: Johanna Lindberg

ja jag hoppas han har det.. ja ska försöka orka skriva hela tiden jag är här :D tack så mycket :D

2011-01-13 @ 21:44:21
URL: http://johannnnalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0