11 mars

Idag är jag ledig! Så jag kan inte påstå att det händer så mycket spännande för mej idag, har städat i mitt rum som verkligen behövdes om man säger så, och tvättat som verkligen behövdes. Hade typ slut på kläder, haha! Men nu hänger i princip alla min kläder på tork + min vanliga jacka som jag har haft i stallet aldeles för mycket, så nu är den ren och stinker inte häst och silage längre ;)

Igår reds alla de nya hästarna på fm, de var fina och trevliga allihopa, ska bli spännande och se va de blir av dem :) På em red jag tre hästar, en 7 åring som alltid är väldigt lätt på alla sätt att rida, även igår, så ibland känns det bara som att man åker runt för allting är så enkelt, skönt att itne slita ihjäl sig jämt bara, som jag fick göra med en 6 årig val som jag inte ridit innan, blää vad dåligt det gick, ingenting gick bra. Så säger Magnus att han ser fin ut, vad svarar man då? Fick korta typ 10 hål när jag skulle rida också, för Magnus ridit innan, haha det var lite roligt faktiskt :) Sen red jag ett 6 årigt sto, som är en av mina favoriter, hon gick faktiskt bättre än på länge, så de var roligt  :)

Idag är Camilla och tävlar två hästar i Helsingborg, och de ska också gå i morgon, hoppas jag får följa med då och kika lite :) Förresten var Cissi placerad med David i första klassen också :D

Nu hade jag tänkt kikat film på tv'n, men kom precis på att det går ju inte, skärmen funkar inte... Får bli på datan ist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0