3 mars

Tillbaka till verkligheten igen!

I söndags åkte jag hem till lilla skutte, blev en händelserik färd hem, fick inte ut biljetten och tog fel tåg. Tåget gick iaf åt rätt håll.. fick vänta två timmar mitt i natten i stockholm och sen fick stackars pappa hämta mej i gävle vid två på natten... På måndagen red jag ut på min fina prins nisse med Sara och Karin, härligt!! Sen skulle jag och anna käka lunch och prata massa, var inte så enkelt att fixa någon mat bara :P Gott blev det tillslut i allafall. Efter de var jag till någon rygg gubbe som fixade den, fick laser och ultraljud också.

På Tisdagen åkte jag till Grs för att möta upp Cissi som skulle träna, hon hade finaste Alfie med sig, som gick super :) På väg hem till henne stannade jag för att köpa med mat åt oss, sallad till mej och Cissi och pizza till Hanna, blev väldigt mycket prat där innan jag var tvungen att åka hem för att rida nisse. Trimmade på lite ute i skogen och han kändes helt okej :) Slappade i soffan resten av kvällen, så skönt!!

På Onsdagen var jag upp och hoppade Nisse rätt tidigt, han kändes rätt bra men lite lätt olydig bara :P Tåget mot Skåne gick 14 så de va bara hem o duscha och packa ihop alla saker igen. Den här gången tog jag rätt tåg hela vägen ;D

Under tiden jag varit hemma har det åkt två hästar, en som jag brukar rida mycket så det var tråkigt! Har också kommit en ny praktikant som hete Isabel o verkar snäll, Emma har då åkt hem och det är ju alltid tråkigt.. M och C är i tyskland och kollar efter hästar, hoppas de kommer hem med nå fina :) Har varit en lugn dag, har ridit en häst sen har vi mest fixat lite i stallet, nu har vi kikat på Festival, en skitgammal men rolig film, haha... jag har också laddat hem Dumma Mej som jag vet Zelda är sugen att se ;)

Ne nuu ska vi kvällsfodra. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0