5 mars

Idag har vi varit i Flyinge och kollat lite på slutet på bruksprovet, såg en hel del fina hästar men de flesta var tyvärr väldigt matta efter en hel vecka, speciellt fyra åringarna. När vi kom tillbaka så lunchade vi både hästarna och oss själva, sen började vi rida. Idag har nästan alla hästar ridits, vi har slitit på bra tillsammans :) Jag har ridit tre hästar idag och de gick mycket bra allihopa! Red fram en på utebanan och de är sååå härligt att rida ute på en stor bana, har ju varit sol och ca +6 hela dagen så de har varit härligt!

I morgon ska några hästar tävla, tror faktiskt att jag inte ska följa med, då de klarar sig med de som ska rida eftersom de inte är så många hästar som ska med!

Har laddat ner två roliga filmer, Dumma Mej som verkar jävligt kul. Har kollat en bit på den och måste kolla klart sen! Har också laddat ner tusen gånger starkare som verkar bra! I morgon måste jag också komma ihåg att tvätta lite :P  Speciellt min vanliga jacka som har råkat hamna i stallet några dagar nu!

Nej nu ska ja fortsätta se på filmen innan jag sover!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0