6 mars

I morse åkte Johanna och Zelda med en varsin häst och tävlade, Jag och Isabel stannade kvar och fixade stallet. Sen trimmade jag en häst i ridhuset och han kändes helt ok :)

Städade lite i stallet och gjorde i ordning en häst som ev skulle visas, så han var fin :) Sen kom de tillbaka efter en snabb tävling så käkade vi lunch på en gång! Red en ny häst som jag tror är sex år på utebanan sen, gick helt okej men den var inte helt enkel, och efter det linade jag en annan häst i ridhuset som var väldigt snäll, gillar när de är snälla att lina så slipper man jaga runt så mycket.. :P 

Idag åkte Zelda hem i några dagar, så ni är vi bara tre som jobbar och jag kommer inte vara ledig förns på Fredag. Nästa helg är det sm i helsingborg också, Cissi kommer med David och Harry Ferrari! Hoppas jag hinner träffa dem något, men annars kommer ju Cissi hit helgen efter också :)

Ne, nu är det snart dags att stänga igen datan och kvällsfodra... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0