9 mars

Om 20 dagar fyller jag 20 år. haha.

Igår hände inge speciellt, en kund var här och red på förmiddagen så hästarna skulle vara finputsade som vanligt,  på eftermiddagen skulle Camilla åka och träna med några hästar så jag följde med, vi var hos Olof och träna och det gick bra ;)

Idag började dagen med att det kom en kund, och inte vilken som helst utan Tove som jag har sett tävla mycket hemma och även pratat lite med på tävlingar så det var roligt, hoppas någon passade :) Sen åkte vi och handlade pizza i Veberöd, jag som inte äter pizza i vanliga fall har käkat de typ fyra gånger sen jag kom hit...

Sen trimmade jag två hästar, den första gick riktigt bra, han är bäst fina Rico! Sen red jag en till som gick helt ok! Sen fixade vi i stallet innan  jag longerade samma unghäst som sist och den var lika duktig idag! Och efter det kom Magnus hem med lastbilen och sju nya hästar! Alla ser superfina ut såklart, får se i morgon hur de är, spännande!!

Nu ska vi åka och hämta Zelda vid flyget (äntligen)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0